Rabu, 03 Desember 2008

RAHSIA SURAH YASSIN AYAT KE 58

Sumber artikel Dari:"Champaka Rani" @googlegroups.com
Assalamualaikum wbt............
> Barangsiapa yang membaca YASSIN sepenuhnya dan pada ayat ke 58 surah
> tersebut " SALAMUUN QAULAN MIN RABBIN RAHIM " diulang sebanyak 7 kali
untuk
> 7 niat baik mu, Insyallah dengan izin yang maha esa dan maha kuasa,
semua
> hajatmu akan dikabulkan.
>
> Jika boleh niatkan sebegini:
> 1) YA-ALLAH YA-RAHIM, Ampunkan dosa-dosaku dan saudara-maraku
> 2) YA-ALLAH YA-RAHMAN, Kurniakan aku isteri,suami,anak-anak yang soleh
dan
> mencintai islam
> 3) YA-ALLAH YA-RAZZAK, Kurniakan aku rezeki yang berkat,kerja yang baik
dan
> berjaya didunia dan akhirat.
> 4) YA-ALLAH YA-JABBAR, Makbulkan hajat penghantar maklumat yang aku
dapat
> ini
> 5) YA-ALLAH YA-MUTAQABBIR, Jauhkan aku dari sifat khianat dan munafiq
dan
> miskin
> 6) YA-ALLAH YA-WADUUD, Kurniakan aku dan seluruh umat muhammad yang
beriman
> kesihatan zahir batin
> 7) YA-ALLAH YA-ZALJALA LIWAL IKRAM, Makbulkanlah semua hajatku, dan
> redhaikanlah aku.....
>
> AMINnnnn.
> Sampaikan dakwah ini kepada sahabat anda seramai 7 orang atau lebih,
tiada
> kerugian bahkan digalakkan. Ikhlaskanlah hatimu menyampaikan dakwah ini
> kerana Allah.


Google search

Custom Search